17 Ocak 2010 Pazar

Hamlık co yank- serecem- migan gibi g.kore yatakları 2- 3 hastalık hariç tüm hastalıklarının yok olmasına, sıgaranının bırakılmasına yardımcı olur, saçları siyahlaştırır, gözlüğü bıraktırır.sigarayı bırakmak isteyenler 4-5 ay günde iki bardak karabaş otu içsin azimle bırakır.
GİZEMLİ SONSUZLUĞUN SONU
Her şey külli kadere dayanır, taktirden kaynaklanır diyenler münezzeh itikadını inkar edenlerdir, benim yüce Allahıma izzetsiz sıfat takanlardır, kötü karakterli yapanlardır, kötü, ilkel, basit, vahşi doğa olaylarını külli iradeye bağlayanlardır, Allahın ferasetini ilkel, basit, yetersiz, aciz, vahşi,geçersiz, hükümsüz, önemsiz yapanlardır.
Her şey külli kadere dayanırsa, taktirden kaynaklanırsa her şeyi yaratan, oluşturan, oluşmasına sebep olan, sebep oluşturan Allah olur ki her şey teolojik ( külli, vahdani ) olur, hiçbir şey kozmik ( dogmatik, natürel ) olmaz.bir şey kozmik olursa hiçbir şey teolojik olmaz, külli itikadın tümü çürür, asal olmaz, kozmik muhteva masal olur.tüm yaratıklar Allahın yapıtları olur, her yapıt yapay olur, robot misali, mekanik sistemdir, makineye her şey anlamsız olur.
Ancak insan yaratılmamışsa, dogmatik şartlar zaruretinden oluşmuş ise ve kendi haline terk edilmişse veya tin kütle yaratıldıktan sonra kendi haline terk edilmişse bak evrenin oluşumu savlarıma. Veya İnanlara Allah sınırlı hürriyet içinde hareket etme özgürlüğü vermişse, bu hürriyet içinde hareket etme, üretme, yapma, tüketme, icat etme gibi beşeri olayları ve yapıtları oluşturma yeteneği, özgürlüğü vermişse
1-münezzeh itikadı asal olur, izzetsiz olaylar cüzi iradeye dayanır, suçlu, kusurlu insan olur, yaratıksa makine suçlu kusurlu olmaz,
2- kader, taktir, tecelli, külli, teolojik, gibi itikatlar, tefekkürler masal olur,
3,- din kitabındaki günah ve sevap dışındaki tüm konjektürler masal olur
4- kader, taktir, tecelli, külli, teolojik tefekkürleri masal olur.
Depremlerde, sellerde, kasırgalarda, savaşlarda, trafik kazalarında milyonlarca insan ölü, yaralanır. Kurt kuzuyu parçalar. Yamyam insan yer. Cehennem insanları diri, diri yakar, zebaniler zalimlik yapar. Şeytanlar kötülük yapar. Böyle vahşi, ilkel, basit, hunhar fenomenler münezzeh itikadını çürütür, külli iradeyi ilkel, basit, yetersiz, aciz, vahşi yetenekli yapar.bu sıfatlar benim yüce allahımın muhteşem ferasetine ters düşer, vahdani iradeyi çürütür, hiçbir şey teolojik olmaz, külli iradeye dayanmaz,. Her şey kozmik olur. doğal şartlar zaruretinden kaynaklanır.ek deki ayetlerde her şey, geçmiş, evren ve gelecek Allahın iradesinde bir nokta kitaptır der.
Her şey külli kadere dayanır, taktirden kaynaklanırsa münezzeh itikadını çürütür ve insan ve mahlukat makine olur, hiçbir olay, otant kozmik olmaz, her şey teolojik olur. Ya her şey külli iradeye dayanır, teolojik olur,kozmik muhtevayı çürütür. yada her şey dogmatik şartlara dayanır, teolojik muhteva çürür.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder